Monday, August 25, 2008

tic TAG toe!



tagged by : reemreemaishah.

4 Golden Rules
• State 15 weird things/habits/little known facts about yourself
The 10 people I tag are then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts.
• No tag backs (:
• language: AKU AKU :8)


1. AKU pandai buat suara manusia. weird kan?

2. AKU marah kalau urg nda liat mua ku bila lintas depan,belakang,kiri,kanan ku. mcm... kenapakn?nda pemoskn aku ne??mcm..heran jua aku tu..kamu pon kompom heran kn?? weird kan?

3. AKU mau kurus tapi makanan atu yg nda mau aku kurus, eath payah jua kn. jgn salahkn ibu mengandung. apakns? weird kan?

4. AKU klu nervous/malu... ah! ah! ...mesti  kamu pikir aku kn ckp 'gigit kuku' kan?kan? haha! sambung ah..AKU klu nervous/malu AKU berdoa arah tuhan agar hatiku tenang. byk urg muda2 msaane nda buat mcmatu kn?nda ja?. weird kan?

5. AKU nda suka kanak2. bnr! mesti herankn nee??? i know i know kamu kn ckp mua ku ne mua 'keibuan' kn?kn? heh heh heh hmmm..yg atu aku no komen. weird kan?

6. AKU suka warna merah. den byk urg ckp merah mesti urgnya pemarah. salah jua tu. AKU wah byk urg ckp AKU ne pemalu and and nda pernah marah, den pernah lagi hari atu ada urg curi duitku and lari laju2.. nda jua ku marah and nda jua ku bubut urg atu pasal AKU malu wah kan bubut urg atu. nah! nmpakkn AKU ne pemalu bkn pemarah. weird kan?

7. AKU nda suka karaoke. tnya th cuzen2 ku. weird kan?

8. AKU klu tidorr mnaada beckp tu..diammmmm sja.zzzzzzzzzzzz. weird kan?

9. AKU gali  kucing! ewwwwwwwwwww! weird kan?

10. AKU takut klu ada urg cuba kn bunuh aku. weird kan?

11. AKU klu bangun pagi gosok gigi cuci muka pakai baju minum kopi~ apakns?melarat.haha. weird kan?

12. AKU anak samsudin and saripah yg palinggggggg kna sayang antara semua adi-beradiku. bnr! haha. weird kan?

13. AKU klu mkn, pkai sudu sama garpu yg jenis plastic. weird kan?

14. AKU klu minta birthday gift dari familyku bukannya beukurkan duit. nda tu. aku cuma mau kasih sayang dari durang saja. byk ank2 muda msaane nda tepikir ane smua. weird kan?

15. AKU sayang diriku. byk urg ckp sja sayang diri tapi adakan tiap2 mlm before kamu tidorr ckp "aku sayang aku". nda kan? klu aku pon nda buat mcmatu. haha.apakns? weird kan?


SO HOW? HOW? WEIRD KAN? heh heh heh *ada jua urg kna tabong nee krg..bui bui  ;p

PJ :8)

0 Comments: