Saturday, August 23, 2008

tag?


aishah / siti = anak imam brahim (haha) did tag to each one of us hari atu. so, since aku boring berabis hari ani, why not buat this sakitkan-kepala-pikirkan-jawapan-lagi tag kan? haha. well, i've spiced it up a bit. ohh inda a bit la. banyak. haha.

so scratch this kunun kunun golden rules. heh heh heh.

3 golden rules.
• state 15 weird things/habits/little known facts about yourself.
• the 10 people I tag are then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts.
• no tag backs (:

15?

1. assalammualaikum kamu.

2. hari ani aku boring, as usual.

3. tadi di soon lee, aku jumpa kawan ku time di smsa dulu, si zed zaidi. nama banar nya yusri pulang, gilaa. nama artist jua lah ia atu oh. mua nya mcm zed zaidi bah yatah kami panggil zed zaidi. & mama ckp ia handsome. haha. tapi ia control macho. biasa urg handsome, selalu control macho. haha apakan. to love ; jgn jeles syg. you're still the one. teehee. :)

4. aku rindu boyfriend ku. dim sum again by? hehe.

5.  life's complicated. & more tougher, i must say.

6. i believe in qadha' dan qadar ALLAH. rezeki balum ada. ada hikmah di sebalik semua ani. (tarus tarus serious.)

7. simple notes to you, my dear cousins. here goes. :)

8. to adeq / CTO ; belanja! pasal ko keraja. keraja = attachment sama. so, lanja! movie? hehe. :P

9. to syenah ; apa abar ciguku si kerol? okay ya? hahaha. out.
(again, jgn marah lelaki saya. my man = lelaki saya. haha apakan.)

10. to leejah ; sorry dang. semalam inda dapat ikut. aku malas. minta maaf bebanar. anyway, kau pun harus / patut / mesti belanja aku. haha. bbq rumah buham nanti dtg ah! jgn kan business services mu saja. hoho. :P

11. to wadhi ; don't give up dude. berabisan tah november nanti. :)

12. to hemi ; apa tah ceta pasal kantin mu ah? ada kana tagur uleh cigu atu lagi? haha.

13. to fadli / zul273 ; jgn kan angau sama alai mu saja. haha apakan. kau COOL. (kes nada idea pasal kau chipali. huhu.)

14. to fyza / pijah / bui ; abis kan tia qadha puasa mu atu. haha. tapi konpom inda sampat taun ani pulang tu bui eh. bedouble tah lagi tu next year. padan mua mu. heh heh heh. :)

&& finally,

15. i love my boyfriend endlessly. :)

yayyy i'm done! sapa rajin buat tia tag atu banar banar. haha. aga blog si aishah, okay.
bah. have a great day kamu. :)
adios.

next post please?

0 Comments: