Wednesday, August 13, 2008

3rd Day SWE

Salam all.

Morning - met Boss Hj Y.A discussing pasal kekeliruan penempatan. Samada kami ne ditempatkan arh 1 tempat saja (eg: budget only) or as a whole (semua department). Owh. Aku pun tepikir pasal ane before. Since kami pun ada belajar BIS( for IT dept), Accounting(Budget) , Law, PO(HRD) && ane pun SWE so, kami kna pusing2 smua dept lah. 1 week 1 week. So he said if we chose job rotation we have to wait PMF lagi..&& next week baru tau dimana start attach. Ka Tan said, PMF ada course n maybe he kn tukar2 ckit or apakh..hmm..

Petang yg kn hujan - Went to Level 15! wif Ka Tan && a staff. Fyi, here is where the Pengarah2 punya bilik. but kami pat staff nya ja. Antar sumtg. Aku paning tarus! Paksa ku menyandar pat meja haha..cover cover..Maybe kekurangan oxygen kot..????..Inda jua ku ijap pat tinggi. Inda jua ku meliat kebawah. Inda biasa bh jua. huhu. til ane pun msh terasa pusing. Grrrr..if hujan ne krg blk hostel lu. Rehat kn whole body. Yaw! New Ketua Kebun, sorry aku inda join later k. need a rest. hehe.

R.e.h.a.t please~

p/s: btw, aku ukan curi2 ne ah kai e-net ne. durg inda mau bgi kaja sal durg inda brani kn bgi kmi kja. ok ok. haha..Moneyhh$$$$$~~~

Owh balik tym! n paning uweeek!

[edited]: aku blk bribi lalu jln yg kn ke airport..haha..sal lagi snang n perjalanan yg ok..rather than lalu jln komplex krajaan..haha..i think laa..

0 Comments: