Tuesday, August 26, 2008

TAKE-TAG

3 Golden Rules
• State 15 weird things/habits/little known facts about yourself
The 10 people I tag are then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts.
• No tag backs (:
15

1. Salam sejahtera & Selamat untuk semua.

2. Attachment tinggal 20 weeks lagi. 2 weeks ani kami stamping ja. aku nampak byk nombor2 yang aku familiar lah.. eg: 1136, 273, etc..siok plg liat nombor ne..p mcm becampur2 dh utak ku ne. I can say keraja inda siok kamu! Baik th belajar. haha. yup. Shh..

3. tadi di soon lee (lambak), aku cek duit. tapi balum ada. aku kapih bnr! bnr! Banyak kan pakai duit aku ne..Eh sory kamu lau ada labih usin mkn mertabak talor cheese pun jadi th k. haha.

4. aku inda rindu boyfriend ku. sory. dim sum/capers mkn spag carbonara (sp?) siew mai belanja again? hehe.

5. life? Terkongkong I must say. Ohh! I want to be free~

6. Aku bersyukur atas limaph dan kurnia yang telah dianugerahkan. Sesungguhnya...

7. simple notes to you, my dear cousins. here goes. :)

8. to lina ; berusaha dan berdoa lah selalu. Insya-Allah ditunaikan what u/all NEED.

9. to syenah ; apa abar ciguku rumah? bersih dah? jgn inda bersih eh!

10. to leejah ; bh apa lagi..belanja kami ;) haha..

11. to wadhi ; belajar..belajar..concentrate bah. dapat ko rasa apa yg kami (aku, lina, emi, pijah) rasa / pernah rasa kn? dulu and now?

12. to hemi ; inda pa hemi, ko bedagang ja dirumah. Belawan bedagang mcm urg sblh rumah.. Ooops..

13. to fadli / zul273 ; belajar lebihbaik daripada bercinta.. (eh lina/fadli/lijah jgn ambil hati ah..hehe)

14. to fyza / pijah / bui ; terus kan usaha!

&& finally,

15. Jadi much better person, aku inda mau bekinta lau buleh (ohh wish it happens a.sa.p). seriously. aku jahat? awu. aku mau study hard. work hard. success. stay belajar..belajar..belajar.. business.. profit..profit..




CTO ironic

lina; aha..copy paste dari kau ja..pastu edit ja. mls ku kn type g..haha re-used.

0 Comments: