Sunday, June 22, 2008

jiran yang tut*

oi kamuu. aku ada cerita.. tadi kann masa aku sedang siuk2 bermain guitar dengan penuh perasaan, ada tia bunyi urang sebalah(jiran kamu mi, si jimbat. bukan nama sebener) durang karaoke. mau jua pasang basar2 tu. bikin stress gua beb.

pas tu aku pun dengan selambanya menjenguk ke luar tingkap bilik. aku ternampak meraka dan sekumpulan thailand(sori fadli and hemi, haha) sedang melepak bersama2 dengan si jimbat bukan nama sebener. aku nampak atas mija ahh..ewwww~ kamu mau tau apa?? aceler secwett. nada wah. emm ada butul bear, tuak, takilla, peristros, etc. makanan durang g apa saja kah.. mihir sulnyaa. babi mantah kali. haha.

pas tu yang urang thailand surang tu g mabuk gila kan mati sulnya menari2. rasa kan menerajang muanya kai tangan.

dan lapas tu aku akhiri pengintipanku dengan perkataan astaga~

tamat.

next post!

0 Comments: