Wednesday, July 2, 2008

Yoh!

Yuhuu~

Aku dibandar since yesterday dah. Sunyi berabis disini. Blok bawah tinggal me and my fren ja. So kami 2 ja lah yg selalu tidur di Common Room kami ne. Usually 5-6-7 org tidur sama2. Ani..dui..aku pun mcm bureng~. Hello!! Ada urg x ah di blok atas. Tapi durg ne susah sikit. Inda durg mau beramai2 ne aa. Breng eh durg neh!

Vivi, Emma, Lina, Khaty, Ka Nisa & Chris..I MISS YOU ALL!

And yesterday also, aku rasa nasi antie. Eh btw, sapa nama Antie atu ah? (ngeh..lupa tya..). Nyaman jua sambalnya. but ayamnya tawar ckit lah. but oklah..aku bagi 3* out of 5. Later aku bagitau Antie what to adjust rasanya k.

Fyi, next week on Monday Insyallah, there would be new students from SVNR and PLM(maybe) masuk hostel. And then, on 24th Insyallah, from ITB as well, 24 new students.

Heh.Heh.Heh. (ketawa inda hepi) aku lah yang akan menguruskan durg yg ramai toh. Wow! Ramai tu ah. Baru inda sunyii. TAPI jgn buat ulah ah. Aku STRICT lapas ne. BANAR. Jgn majal!

hehehe

Belanja aku yg nada elaun ne..

0 Comments: