Monday, July 7, 2008

Re-sit & SWE

Sesungguhnya aku insan biasa yang lemah lagi perempuan...

SWE ku di mana nah?mau tau...

jeng..jeng..jeng..

PTM Setor Negara..

For more information click here.

mula2 inda ku tau ne. aku tau plg stor negara. p yath functionnya. apa yg aku kn buat disana nanti. n so on. so after ku cek2 baru ku tau. so lau kn tau apa, click tia. Mcm siok jua ah. Tempat yang aku inda pernah terlintas dlm fikiranku. pernah plg dgr stor negara ne p inda secara l.u.a.s..So aku ne iski ne kn merasa disana aa..

Sesungguhnya usaha tangga kejayaan.


and ada lagi....

my BIS yg BAHAGIA-n computer2 neh..ku resit 2 paper. Excel and Access. Owh! *dying*

so 3 paper ku duduk ne nanti. BL, Excel & Access.

Hmm..i'm ready apa saja jua kemungkinan yg bakal dtg..awu bnr! ready! BUT WORK HARD first..yes! Berusaha!

Tinggal beberapa hari saja lagi..cuti i will be here saja di hostel.

and away from blogging temporarily.

Hugs and Kisses from me to you

♥♥♥



0 Comments: